DM300/400C

Installation af maskinen.

Indledning

Inden du bruger din frankeringsmaskin, skal du have betalt porto til Bring, som sender dig en email med alle de nødvendige oplysninger.

Hvis du ikke har modtaget en e-mail fra Bring, kan de kontaktes på tlf. 70221223.

Hvis du allerede har en frankeringsmaskine, vil den resterende porto på frankeringsmaskinen og opladningskontoen blive overført til en ny frankeringsmaskin, når den gamle frankeringsmaskine returneres til os.

Gennemgå punkterne herunder. Maskinen skal tilsluttes ladestationen. Du kan vælge at oprette forbindelse via pc / internet eller en analog linje.

Hvis du vælger at oprette forbindelse via pc, skal du først downloade softwaren under elementet “Download PC-kommunikation”.
Gå til “Installation Guide”, hvor du kan vælge mellem pdf eller animation. Se afsnittet “Installationsvejledning”.
Logo eller reklameudskrivning? Maskinen kan udskrive logoet eller reklamemeddelelsen på konvolutten.
Du kan vælge mellem dit eget logo, standard annonceringslogo i maskinen eller selvfremstillet reklametekst. Dette er en overkommelig og effektiv måde at fremme din virksomhed på. (Gå til “Logo og salgsfremmende tekst” i hovedmenuen til venstre)

En gang om måneden skal maskinen være tilsluttet ladestationen for overførsel af statistikker til Bring og muligvis porto og programopdateringer. Se emnet “Dataforbindelse til opladningscenteret”.

Held og lykke!

Dataforbindelse til lastcentret

Datafangst / dataoverførsel

En gang om måneden skal frankeringsmaskinen være forbundet med Pitney Bowes’ lastcenter. Dette er for at sikre, at trafikdataene i maskinen er uploadet og sendt til Bring. På samme tid skal du tjekke for tilgængelige opdateringer til download. Nuværende porto kits opbevares i frankeringsmaskinen. Brug din regelmæssige forbindelse til dette.

Når det er på tide at oprette forbindelse, vises meddelelsen “Datatransmission, der kræves”.

Du kan vælge mellem:

Forbind nu?
Spring over, tilslut senere
Tryk på Enter / Yes for at oprette forbindelse til opladningscenteret.

Bemærk: I begyndelsen af måneden opdateres de fleste frankeringsmaskiner. Dette kan få forbindelsen til at tage længere tid.

Se også separat punkt “Kan ikke oprette forbindelse til opladningscenteret” og muligvis “Check for updates” under “Downloads”

Kontakt os