Azolver
  • Asset tracking
  • Produkter
  • PetRespect
  • Support
  • Webshop
  • Søg

DM300C/DM400C Fejlsøgning

Dårligt print og Rengøring af printhoveder:

Rengøring af printerdyser (Rensning)
Denne funktion giver dig lov til at rense printhovederne i et forsøg på at løse et printerproblem.

VIGTIGT: Sørg altid for at printet er tydeligt og fuldstændigt. Dårlige print kan blive afvist af postvæsnet. Hvis du bemærker at printet mangler linjer, som vist på illustrationen, skal du foretage en rensning af printhovedet, som vist herunder.

  1. Tryk Menu
  2. Tryk Side ned, om nødvendigt
  3. Vælg "Vedligeholdelse"
  4. Vælg " Printer Vedligeholdelse"
  5. Vælg "Rengøring af printerdyse"
  6. Du kan vælge mellem 4 primer. Det er normalt tilstrækkeligt at vælge "Prime A" for at rense systemet, medmindre du direkte har fået besked om andet fra din leverandør
  7. Systemet foretager en rensning. Når den er gennemført, vises menuen "Vedligeholdelse gennemført"

• Vælg "Printe testmønster" for at printe et testmønster
• Vælg "Vælg en anden prime" for at vælge en anderledes prime
• Vælg "Fortsæt" for at vende tilbage til menuen Printer vedligeholdelse

        8. Tryk Hjem for at vende tilbage til startskærmen

Udskifning af Farvepatron

VIGTIGT!
Vi anbefaler at du kun bruger originale farvepatroner.

  1. Tryk Menu
  2. Tryk Side ned og vælg "Vedligeholdelse"
  3. Vælg "Printer Vedligeholdelse"
  4. Vælg "Udskift farvepatron" eller "Udskift printhoved"
  5. Når du bliver anmodet om det, fjern vejeplatformen og åbn toplåget
    en meddelelse "Flytter farvepatron" vises
  6. Fjern den gamle farvepatron
  7. Når du bliver bedt om at "Installer farvepatron", lås op og vip farvepatronens låg op
  8. Luk top låget. Systemet genkender automatisk d​​​​​et nye printhoved/patron, og vender efter et øjeblik tilbage til startskærmen​

Udskifning af Printhoved

Hvis din leverandør har bedt dig om at udskifte printhovedet, fortsæt med:

  1. Tryk på de to grå tapper på hver side af printhovedet for at løsne det.
  2. Mens du trykker, løft og vip printhovedet til højre. Printhovedet bør komme ud af maskinen
  3. Fjern beskyttelsestapen under det nye printhoved
  4. Tryk på de to tapper på hver side af printhovedet og vip det en smule, samtidig med at du skubber det tilbage i holderen. Der høres et klik når det sidder korrekt
  5. Luk toplåget. Systemet genkender automatisk d​​​​​et nye printhoved/patron, og vender efter et øjeblik tilbage til startskærmen

 

Forbindelsesfejl

  1. Kan frankeringsmaskinen ikke forbinde, kontroller da at de respective kabler er forbundet og fungerer. Få eventuelt jeres egen IT afdeling til at tjekke dette
  2. ​​​​​​Genstart maskinen
  3. ​​​​Kontakt kundesupport hvis det stadig fejler

Papirstop

  • Forebyg at konvolutter sætter sig fast

    1. Kontroller at konvolutterne opfylder vores specifikationer

    2. Sikrer jer at konvolutterne føres lige ind

    3. Ved store konvolutter bruges tape/labels i stedet for

    Fjernelse af matriale som sider fast

    1. Drej afstandshåndtaget med uret

    2. Fjern forsigtigt matrialet fra transportdækket

    3. Kontroller at der ikke er andet, der sidder fast eller er i klemme

    4. Løft og drej afstandshåndtaget med uret

Artikel

  • GIV ET BARN SMILET TILBAGE

  • Azolver Logistic Tracking Solutions

  • Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Din Azolver kontakt
Kundeservice

Kundeservice

Customer Support Agent
+45 70 221 223
kundecenter.dk@azolver.com

Skriv til os her

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google
Privatlivspolitik og servicevilkår apply.


They trust in Azolver

Læs mere
Azolver ApS
Azolver
Adresse

Marielundvej 46 C st. | DK-2730 Herlev

Åbningstider og kontaktinformation

Man – Fre: mellem kl. 08:30 til 11:45
og 12:15 til 15:30