Azolver
  • Asset tracking
  • Produkter
  • PetRespect
  • Support
  • Webshop
  • Søg

DM50 Fejlsøgning

Dårligt Print

  1. ​​​​​​Tryk Menu
  2. Brug tasterne Gennemgang ▲▼ til at bladre og vælg “Brug farve funktioner”
  3. Brug tasterne Gennemgang ▲▼ til at bladre og vælg “Udskift blækpatron”

  4. Åben toplåget og lokaliser blækpatronen

  • Tryk på toppen af blækpatronen (den grønne “åben” knap)
  • Vip den gamle blækpatron ud mod dig selv og tag den ud. Tag den ny blækpatron ud af pakken og træk det beskyttende klæbebånd af
  • Vip den nye blækpatron mod dig selv og sæt den ind i printhovedet. Sørg for at blækpatronen står lige og opad
  • Tryk blækpatronen på plads, således at den er låst forsvarligt. Luk låget på meteret
  1. Enter/ja for at bekræfte udskiftningen. Printhovedet bliver grundindstillet; dette tager omkring 2-3 minutter

  2. Når du bliver anmodet om det, isæt en konvolut/label for at printe et testmønster. Så du kan bekræfte printkvaliteten

  3. Hvis du er tilfreds med testmønstret, tryk "Enter/ja". Hvis du ikke er tilfreds med testmønstret, tryk "Nej" og fortsæt med “Rense printerens dyser”
     

  • Rense Printdyser

  1. Tryk Menu

  2. Brug tasterne Gennemgang ▲▼ til at bladre og vælg “Brug farve funktioner”

  3. Brug tasterne Gennemgang ▲▼ til at bladre og vælg “Rens printer dyser”

  4. Når du bliver anmodet om at “Rens printer dyser?”, tryk "Enter/ja".
    En meddelelse “Forbereder farve Et øjeblik…” vil blive vist, når maskinen foretager rensning

  5. Når du bliver anmodet om det, læg en konvolut eller en label i maskinen

  6. Ved anmodningen “Er test mønster OK”. Tryk "Enter/ja" hvis print er ok. Hvis printet stadig mangler linier, tryk nej, hvorefter maskinen vil foretage en yderligere rensecyklus 

  7. Er print stadig ikke ok, kontakt da kundesupport

  8. Når du er færdig følg anvisningerne for at vende tilbage til startskærmen

Tilslutnings Fejl

  1. Ingen klar tone, tilslut telefon:
    Dette vises typisk hvis maskinen er koblet af netværket. Kontroller smartlink og kabler, genstart maskinen og SmartLink
     

  2. Gå til https://setup.smartlink.pitneybowes.com/connection for hjælp med opsætning af SmartLink
  3. Gå til https://setup.smartlink.pitneybowes.com/advancedTroubleshooting for hjælp med fejlsøgning af Smartlink.

Artikel

  • GIV ET BARN SMILET TILBAGE

  • Azolver Logistic Tracking Solutions

  • Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Din Azolver kontakt
Kundeservice

Kundeservice

Customer Support Agent
+45 70 221 223
kundecenter.dk@azolver.com

Skriv til os her

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google
Privatlivspolitik og servicevilkår apply.


They trust in Azolver

Læs mere
Azolver ApS
Azolver
Adresse

Marielundvej 46 C st. | DK-2730 Herlev

Åbningstider og kontaktinformation

Man – Fre: mellem kl. 08:30 til 11:45
og 12:15 til 15:30