Azolver
  • Asset tracking
  • Produkter
  • PetRespect
  • Support
  • Webshop
  • Søg

DM90i/110i/160i/220i Fejlsøgning

Rengøring af printdyse:
Følg disse trin:

  1. Tryk på "Menu"
  2. Tryk to gange på "Side ned"
  3. Vælg "Advanceret funktioner"
  4. Vælg "Vedligeholdelse funktion"
  5. Vælg "Printer Vedligeholdelse"
  6. Vælg "Prime"
  7. Du kan vælge mellem 4 primer. Normalt er det tilstrækkeligt at vælge "Prime A" for at prime systemet
  8. Gennemgå alle fire rengøringsprogrammer. Efter rensning kan der udskrives et test mønster. Hvis efter rensningen at printet ikke er ok, kontakt kundesupport med henblik på eventuel service af maskinen

Rengøring af printhoved:
 

  1. Åbn dækslet på toppen af ​​maskinen. Det dæksel der kan åbnes, som sidder mellem skærmen og vægten
  2. Displayet viser “Topdæksel åben”. Tryk på "Udskift farvepatron"
  3. For at låse farvepatronen op skal du skubbe det grønne låsearm mod højre
  4. Løft farvepatronen ud, og læg den midlertidigt til side
  5. Printhovedet er nu synligt. Der er to grå kontroller/knapper på printhovedet. Placer tommelfingeren og pegefingeren på disse, pres dem mod hinanden. Du kan nu løfte printhovedet ud af det slot, hvor det er placeret

Vend printhovedet.
​Der er en kobberledning, der kan være snavset med blæk. Rengør den med en let fugtig fnugfri klud. ​Brug kun vand, under ingen omstændigheder opløsningsmiddel. Aftør kobberledningen flere gange.
 

Artikel

  • GIV ET BARN SMILET TILBAGE

  • Azolver Logistic Tracking Solutions

  • Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Din Azolver kontakt
Kundeservice

Kundeservice

Customer Support Agent
+45 70 221 223
kundecenter.dk@azolver.com

Skriv til os her

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google
Privatlivspolitik og servicevilkår apply.


They trust in Azolver

Læs mere
Azolver ApS
Azolver
Adresse

Marielundvej 46 C st. | DK-2730 Herlev

Åbningstider og kontaktinformation

Man – Fre: mellem kl. 08:30 til 11:45
og 12:15 til 15:30