Indledning og Oversikt

Indledning

Du behøver ikke installere noget program på din pc. Det er bare at gå til hjemmesiden edipost.no og udfylde brugernavnet og adgangskoden, så du er i gang. Spar $30 per registreret forsendelse! Når du bruger EdiPost til en registreret forsendelse, betragtes dette som “ordnet” ved levering, og du betaler 105,- For at levere mail som “ikke tilrettelagt”, koster kr. 135,-

Med EdiPost kan du oprette pakkemappen og spore pakker eller breve!

Dette er EdiPost:

• Du laver pakkemapper selv
• Udskrivningen kan udføres på en etiketprinter eller almindelig A4-printer
• Egen adressebog med nem opdatering
• Direkte opslag i 1881 for nye adresser
• Adgang til flere luftfartsselskaber. Vælg selv!
• Send registreret
• Nem sporing af breve og pakker
• Returløsning til hver forsendelse eller via internettet
• Alle opgaver løses på en og samme skærm
• Supplerende hjælpetekst, hvis du sidder fast
• Ingen software download – kun en registrering på vores hjemmeside
• Integration med logistik og økonomisystemer
• EdiPost er en online edi-løsning, hvor du opretter dine egne pakkemapper til pakkepost. Det er nemt at sende pakker og spore udsendelserne. Løsningen er velegnet til både små og store brugere.

Du behøver ikke installere noget program på din pc, hele løsningen er web-baseret. Alle opgaver løses i en og samme skærm, og den supplerende hjælpetekst giver dig al den hjælp, du har brug for, hvis du står fast.

Løsningen indeholder også en adressebog, hvor du nemt opretholder og opdaterer dit adresseliste. Hvis du har brug for oplysninger om nye adresser, har du direkte adgang til telefonkataloget og søg via 1881. (Se fanebladet “Appendiks” for mere information.)

Du kan nemt spore alle forsendelser ved at klikke på forsendelsen i arkivet. Sporingsoplysningerne er tilgængelige for alle i virksomheden, der får adgang til EdiPost.

Lav en returordre ved at tilføje et returliste med hver forsendelse, eller opret en simpel og effektiv returblanket på din egen webside eller webshop. Kunden kan endda udfylde formularen, udskrive og lægge den på pakken.

EdiPost kan integreres med økonomisystemet, e-handelsløsningen eller logistiksystemet for at strømline produktionen af ​​pakkeforsendelser.

Tilbehør

Rekommandert

Nu er det blevet nemt og meget billigere at sende registreret mail!

Udskriv etiketter med stregkoder selv. Du behøver ikke bestille en registreret stregkodelabel og manuelt bære den krævede kvitteringsbog over antallet af registrerede forsendelser.

Læs mere om vores anbefalede løsning.

Returansøgning

Retur af varer er for mange en tung og tidskrævende proces.

Dette er ret almindeligt:

Når en kunde ønsker at returnere en vare, skal han kontakte leverandøren for at få en returpakke. Dette skal sendes enten med brev eller e-mail. Mange vælger også at sende returblink med hver forsendelse, det er tidskrævende og dyrt.

Nu kan du med en simpel retursøgning få en webløsning, der hjælper dine kunder med en mere effektiv returproces. Ansøgningen giver dig mulighed for at oprette en enkel returformular på din egen hjemmeside, som kunden udfylder. Derefter oprettes pakkemapper automatisk, og kunden udskriver etiketter og returnerer dokumentation på deres egen printer.

Denne returløsning kan også integreres direkte i en webshop eller f.eks. I et lager lager system for at forenkle administrative rutiner.

Det lyder interessant, men jeg vil gerne have mere information.

Transportører

Med EdiPost får du en ekstra funktion, der giver dig mulighed for at vælge mellem de største og mest brugte transportører, mens du kan udskrive fragtbrev til dine lokale operatører.

At vælge mellem flere luftfartsselskaber giver økonomiske besparelser, og muligheden for at vælge serviceniveau og forsendelsesmetoden sammen giver bedre kundetilfredshed.

Brug den mulighed, som EdiPost giver, når du har adgang til flere luftfartsselskaber.

Pris: kr. 199 pr. Måned

Det lyder interessant, men jeg vil gerne have mere information.

Integrasjon med flere systemer

Integration med flere systemer
Integrering af EdiPost med dit logistik- eller økonomisystem gør det muligt hurtigt og sikkert at hente de korrekte oplysninger om modtageren. Den korrekte adresse sikrer, at pakken ikke går på afveje, men sendes til den rigtige modtager.

Integration giver kontrol, reducerer omkostninger og øger kundetilfredsheden blandt dine kunder.

Dette er nogle af de systemer, der er integreret med EdiPost:

Hurtig NG | Visma Business | Visma Global | Visma Avendo | Mamut Enterprise og Office | Uni Micro | Microsoft Dynamics NAV | SAP Business One | Microsoft Dynamics AX (Tidligere Axapta) | PC kasser

Pris: kr. 149, – pr. Måned + kr. 1.500, – til installation
(Online installation – 2 timer)

Det lyder interessant, men jeg vil gerne have mere information.

1881 – Altid den rikgige adresse

Med ansøgningen fra 1881 har du altid den rigtige adresse på forsendelsen. Dette vil spare dig for ekstra omkostninger. Forkert adresse kan medføre et gebyr på 40 kr. Pr. Forsendelse.

Med direkte adgang til E81Post fra 1881 kan du indtaste et navn i adressefeltet og på kort tid få de korrekte adresseoplysninger fra 1881.

Pris: kr. 49, – pr. Måned

Det lyder interessant, men jeg vil gerne have mere information.

Supportaftale

Sådan sikrer du, at EdiPost altid fungerer, når du sender virksomhedspakker og registrerede breve?

Med EdiPost Support Agreement får du adgang til telefon support, der sikrer driften, om der opstår et problem, eller at nogen har brug for hjælp til at sende og spore pakker eller bogstaver. Støtten består også af en telefon med fjernbetjening af pc’en, som brugeren bruger.

Pris: kr. 49, – pr. Måned

Det lyder interessant, men jeg vil gerne have mere information.

Prisoversikt

Kontakt os