Når en Ebay / Amazon-pakke er bestilt, og Pitney Bowes behandler forsendelsen, håndterer en kurer forsendelsen.
Azolver er ikke involveret i denne proces.
Pakker kan dog spores online ved at følge vejledningen nedenfor.
Spor en pakke:
Du finder sporingshistorikken og link til den lokale kurer.
Rul ned til "track with official websites", og klik på din lokale kurer. Her kan du også se de lokale kurerers eget sporingsnummer, og om nødvendigt kan du kontakte dem for flere detaljer.

Info om Pitney Bowes global shipping:
https://www.pitneybowes.com/us/support/shipping/global-ecommerce-cross-border-shipping-support.html
Ændring af CVR nummer - Returnering/Afmelding.
Ved nyt CVR nummer
Alle frankeringsmaskiner er registreret på CVR nummeret. Hvis din virksomhed ændrer CVR nummer, skal maskinen registreres på ny hos Azolver/Postnord og eventuelt leasingselskabet.
Kontakt kundecenter.dk@Azolver.com for hjælp med omregistrering.
Din frankeringsmaskine skal sendes til Azolver hvis:
Ny maskine eller ændring af frankeringsmaskine
Hvis du har købt en ny frankeringsmaskine og/eller har en gammel maskine, der ikke er i brug, skal den returneres til os for afmelding. Typisk tager vi den gamle med retur, hvis der er bestilt installation af ny maskine.
Opsigelse eller afmelding frankeringsmaskine
Vi vil fremsende en afmeldingsblanket, der skal udfyldes af jer og vedlægges maskinen ved returnering.
Kontakt Azolver for yderligere information.
Opsigelser skal indgives skriftligt, gerne på mail.
Postnord refunderer eventuel resterende porto efter afmelding.
Kontaktoplysninger Azolver kundeservice:
Tlf: 70 221 223
E-mail: kundecenter.dk@azolver.com
Web: www.azolver.dk
Når maskinen er afmeldt, vil eventuel resterende porto blive indsat på din bankkonto. Vi vil ligeledes sikre, at maskinen destrueres på en miljømæssig forsvarlig måde.
Returadresse - OBS!!! send ikke maskine uden afmeldingsblanketten.
Azolver Danmark ApS
Marielundvej 46C, st.
2730 Herlev
Teknisk support til DM300/400C
Maskinen er designet, så du nemt kan udføre installationen uden hjælp fra en tekniker. Det er vigtigt, at du læser instruktionerne omhyggeligt og følger disse trin for trin for en vellykket installation.
Introduktion
Før du kan tage din nye frankeringsmaskine i brug, skal du indbetale et beløb til Postnord til brug for porto. Postnord sender dig en email med alle nødvendige informationer.
Hvis du ikke har modtaget en e-mail fra Postnord, kan du kontakte dem på telefon 70121092 eller mail creditlock@post.dk.
Resterende porto fra den gamle frankeringsmaskine, udbetales af Postnord når den er afmeldt.
Maskinen skal være tilsluttet strøm. Der oprettes forbindelse via jeres internet.
En gang om måneden skal maskinen tilsluttes datacentret for rapportering af portoforbrug samt opdatering af porto- og software. Se “Forbindelse til datacentret”.
Logo eller reklametryk?
Maskinen kan udskrive logo eller dit egen reklamemeddelelse på konvolutten.
Det er en nem og effektiv måde at markedsføre din virksomhed på.
Logo skal bestilles via vores kundercenter på mail kundecenter.dk@azolver.com
Forbindelse til datacentret
Dataindsamling/dataoverførsel
En gang om måneden skal frankeringsmaskinen opkobles til Azolvers datacenter. Dette sker for at sikre, at data indeholdt i maskinen uploades og sendes til Postnord. Kontroller samtidig for tilgængelige opdateringer til download.
Når det er tid til at oprette forbindelse, vises meddelelsen "Dataoverførsel krævet".
Du kan vælge mellem:
• Opret forbindelse nu
• Opret forbindelse senere
Bemærk! Vær opmærksom på at upload sker fra d. 25 i hver måned.
Se også afsnittet “Kan ikke oprette forbindelse til datacentret” og “Søg efter opdateringer” under “Downloads”